• Sivert Bjørnstad, stortingsrepresentant (FrP)

Dagens rundkjøring er i verste fall livsfarlig

  • DanielBergum
  • Styret i Trondheim Naturvernforbund

Vent med behandlingen av Nasjonal transportplan!

  • SisselLynum

Vil ha ny godsterminal på Heggstadmoen innen sju år

  • LO og Ap, i Stjørdal og Meråker

Vi ser med engstelse på veistandarden på E14

  • Kari AnitaFurunes
  • Trøndelag Senterparti
  • HallgeirGrøndtvedt
  • Trøndelag Senterparti

Sp-topper om Høyre: Det er uakseptabelt å spise kake for så å glemme tidligere prioriteringer

  • Johan ArntVatnan
  • utbyggingsdirektør i Nye Veier

Svarer på kritikken: Nye Veier skal tenke nytt òg bli bedre på dialog

  • Ivar Vigdenes, ordfører i Stjørdal kommune (Sp)

Ordfører Vigdenes (Sp): Invitasjon til møte om E14

  • Ivar Vigdenes, Ordfører i Stjørdal kommune

Ordføreren i Stjørdal: Rett skal være rett. Vi ble påspandert bløtkake

  • Elin Agdestein (H), stortingsrepresentant

Høyre-Agdestein svarer Sp-Vigdenes: Om marsipankaker og politikk

  • Ivar Vigdenes Sp-ordfører i Stjørdal kommune

Sp-Vigdenes: Dette narrespillet kan vi ikke leve med

  • GunnarOkstad

Han er bekymret for sikkerheten på Klett - men har ikke penger til å løse problemet

  • Jon Gunnes, stortingsrepresentant fra Venstre og medlem av transportkomiteen

Naboene må bli hørt - og kanskje få erstatning

  • Mads Solberg Eriksen, Avdelingsleder Infrastruktur Sweco Trondheim

Ethvert samferdselsprosjekt bør settes i gang for å løse en utfordring

  • Adresseavisen
  • Lederartikkel

Planen for å bygge ut veier hang ikke på greip

  • Knut Arild Hareide, samferdselsminister

Mer igjen for samferdselskronene

  • Adresseavisen
  • Lederartikkel

Bru over Trondheimsfjorden er ikke realistisk

  • TerjeEidsvåg
  • Kommentator

Satsing på tog i Trøndelag er en pinlig historie om løftebrudd, utsettelser og sentral motvilje i 150 år

  • Bjørn Iversen, fraksjonsleder vei i Aps fylkestingsgruppe

Aps fraksjonsleder for vei: Her er Trøndelags viktigste innspill til ny nasjonal transportplan

  • Tekst: Tove M. E. Bjørnå

E39- traseen fra Kristiansand til Trondheim var bestemt. Så fikk Øyvind en telefon.

  • BeritBaumberger

NHO om Klæbu-nei: – Vi får stadige flere saker som dreper vekstmuligheter

  • FrankCadamarteri

NHO-direktør slakter Gunnes' Trønderbane-utspill

Velgerne må kunne forvente resultater

  • SVEINUNG BERG BENTZRØ/AFTENPOSTEN

Rekordprosjektet E39 kan krympe enda litt mer

  • Håkon Kibsgaard Jordet, daglig leder, regionrådet i Orkdalsregionen

Slik kan en tunnel under fjorden bygges

  • MartinAndersen

Fikk ingen budsjettgaranti om Trønderbanen

  • MartinAndersen

Krisetur til Oslo for å berge el-drift av Trønderbanen

  •  NTB
  • MartinAndersen

Disse trønderske veiprosjektene kan ryke ifølge ny rapport

  • MartinAndersen

Her er de trønderske E6-prosjektene

  • SimenGranviken
  • Roy TommyBråten

- Sluppen bru kan stå ferdig i 2020

  • GunnarOkstad

Ny godsterminal? Tror det ikke før jeg ser det

  • BeritBaumberger

Tog-løfter fra Frp-statsråd var ikke løfter likevel

  • GunnarOkstad

Jippi, strømmen kommer til Trøndelag!

  • Roy TommyBråten

I 2021 går Trønderbanen på strøm

  • HarryTiller
  • Kommentator

- Få spaden i jorda nå

  • Kenneth Pettersen, SEROS – Senter for risikostyring og samfunnssikkerhet, Universitetet i Stavanger og Trond Kongsvik, Førsteamanuensis Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse, NTNU

Sikkerhet i det førerløse samfunnet

  • KristinHeggdal

Fylkespolitikerne enige om ny godsterminal

  • HarryTiller
  • Kommentator

Lanserer omkamp om E6-utbygging

  • BørgeSved

- Seks togavganger i timen umulig uten dobbeltspor

  • BørgeSved

Her er jernbanene og veiene de vil prioritere i Midt-Norge

  • BørgeSved

Trondheim risikerer å måtte vente i minst tolv år på ny godsterminal