• Johan ArntVatnan
  • utbyggingsdirektør i Nye Veier

Svarer på kritikken: Nye Veier skal tenke nytt òg bli bedre på dialog

  • Jørund Gullikstad, Prosjektsjef Nye Veier

Ny E6: Bygger senere, men kjappere

  • Johan Arnt Vatnan, utbyggingsdirektør i Nye Veier

110 km/t gir vesentlig større samfunnsøkonomisk nytte

  • Harald Norem, Professor emeritus, har undervist i Vegplanlegging ved NTNU

La politikere og brukere kunne sammenlikne alternativene for ny E6

  • Toralv Spets, Hommelvik

Det jeg reagerer mest på, er at Nye Veier sier E6 ikke blir lagt gjennom Hommelvik

  • Johan Arnt Vatnan, prosjektdirektør i Nye Veier. 

Nye Veier-Vatnan svarer: Dette er feil i innlegget om ny E6 nordover

  • Svein Rasmussen

Ny E6 i utakt med vedtatte mål

Johan Arnt Vatnan i Nye Veier
  • Johan ArntVatnan
  • Prosjektdirektør i Nye Veier Trøndelag.

Nye Veier-direktør: Faktafeil og unyanserte påstander om E6-utbygginga

  • MartinAndersen

Denne trønderske E6-strekningen blir bygget tidligere enn planlagt

  • FrankCadamarteri

Vil flytte havna to mil og bygge park og bolig

  • MartinAndersen

I 2021 kan du kjøre på denne motorveien sør for Trondheim

  • MartinAndersen

Dette blir de nye E6-flaskehalsene

  • MartinAndersen

Ny E6 sør for Melhus kan bli ferdig før tiden

  • MartinAndersen

Vil la Nye Veier bygge ut avglemt veistubb i Melhus

  • MartinAndersen

Her vil Nye Veier ha helt ny E6-tunnel i Malvik

  • MartinAndersen

Rådmannen vil ikke ha 110 km/t på E6 nord for Trondheim

  • MartinAndersen

Derfor er 110-sone til Værnes en dårlig idé

  • MartinAndersen

Slik vil Nye veier få til 110 km/t på motorvegen til Værnes

  • MartinAndersen

Nye Veier vil ha høyere fart sør for Trondheim