Stine Teigen (til høyre) sitter i Markedsføringskonferansens styre. Hun er fornøyd med dagen og sier folk er supergiret på endelig igjen å møtes. Ida Floer Sandnes fra Adresseavisens markedsavdeling står til venstre. Foto: Stian Hansen
- Dette er noe helt annet enn Teams. Der får man ikke den samme synergien, sier Sandra Hamborg fra HK Link. Foto: Stian Hansen
Mathias Haeger sier han ikke var klar over hvor mye han har savnet konferanser uten restriksjoner. Her står han mellom Lars Bugge Aarseth (til venstre). og Håvard Skrogstad. Foto: Stian Hansen
Sophie Elise Isachsen ble intervjuet på scenen om markedsføring. Isachsen fortalte hvordan hun i flere sammenhenger identifiserte og tettet hull i markedet. Foto: Stian Hansen
- Deilig, det er noen år siden sist, sier Maria Davis fra Sparebank1 Kreditt om konferansen. Markedskonferansen ble også arrangert under pandemien, men med restriksjoner og færre gjester. Foto: Stian Hansen
Morten Wikstrøm fra Increo Interactive Creations med Joakim Grøtte fra E. C. Dahls Eiendom. Foto: Stian Hansen
- Dette er jomfruturen, sier Renate Klokkerhaug fra E. A. Smith. Hun har ikke har vært på en så stor konferanse før. Foto: Stian Hansen
Mette-Line Gynhild, Nina Ottebergsen og Ragnhild Erlandsen. Foto: Stian Hansen
- Veldig deilig, nesten overstimulerende, sier Maja Lindseth fra Anti Trondheim om å delta på fysisk konferanse. Foto: Stian Hansen
Christian Meland fra Sparebank1 Kreditt synes det er kjempefint med god, gammeldags konferanse. Særlig på Britannia. Foto: Stian Hansen
- På tide å møtes igjen, mener Marene Reinsli Hansen (Olavshallen) og Karoline Pettersen (Lykt). Foto: Stian Hansen
Ann Charlott Ommedal representerte designbyrået Anti Trondheim. Hun var på sin første markedskonferanse. Foto: Stian Hansen
- Ofte jobber vi i kommunikasjonsbransjen alene. Det er veldig fint å møte folk i samme fag, sier Silje Kolaas, kommunikasjonsdirektør i Trøndersk Mat og Drikke. Foto: Stian Hansen
Geir Ove Harnes fra Geelmuyden Kiese holdt foredrag om å informere østeuropeiske arbeidere i Norge om rettighetene sine. Foto: Stian Hansen
Kine Øie er sentersjef ved City Lade. Det er også en markedsføringsjobb, forteller hun, og sier det er viktig å være ute for å følge trendene. Foto: Stian Hansen
- Skikkelig herlig! Det er etterlengtet å treffe så mye folk, sier Hanne Årbogen Dahl fra Jordbærpikene. Foto: Stian Hansen
Kvinneandelen var tilsynelatende høy på konferansen. Tora Lukkassen Olsen (til venstre for kollega Ingrid Rønning) fra Candy People tror det henger sammen med at markedsføring er et kreativt yrke. Foto: Stian Hansen
Konferansen ble arrangert av Trondheim Markedsforening. Styreleder Mats Muri Løberg jobber i HK Link. Foto: Stian Hansen
NTE var representert av blant andre Odd Morten Sørensen, Tommy Sivertsen og Helge Francis Leitao. Foto: Stian Hansen
Lena Mathisen Østhus og Martine Meland fra Carma med Erna Therese Widerøe (Mascot Høie) og Maiken Hals fra Carma. Foto: Stian Hansen