«Jeg vil anbefale det nå i førjulstida; istedenfor å dra ungene rundt på butikker og på den måten gjøre dem til forbrukere; ta dem heller med inn i Vår Frue kirke, se på julekrybba og snakk om det dere ser.» skriver Beate Lerdahl.
I denne søte førjulstid
Vi slipper liksom ikke unna det. Handelsstandens oppkjøring til jul for å få oss forbrukere til å bruke mest mulig penger.
Og det begynner allerede i oktober med julebrus og pepperkaker og juleakevitt og julemusikk! Den surrer og går i alle butikker for å få oss i stemning til å kjøpe mer.
Allerede abonnent?For å fortsette å lese dette innholdet må du være innlogget med en Schibsted-konto.
Du som abonnerer på papiravisen har tilgang inkludert. Første gang du logger inn med en Schibsted-konto kan du enkelt tilknytte abonnementet ditt. Registrer ny Schibsted-bruker.
Viktig informasjon:Brukervilkår er oppdatert. For å fortsette å lese betalt innhold må du logge inn på nytt for å få godkjent de nye brukervilkårene.
Hvorfor kjenner vi deg igjen?Schibsted-konto, tidligere SPiD, er vårt digitale påloggings- og betalingssystem. Dette er en felles pålogging- og betalingsløsning for flere norske medienettsteder (Adressa, SMP, VG, Finn etc..)Hva er en Schibsted-konto?
Hei, .Det har oppstått en feil med tilgangen til dette innholdet. Feilen kan være midlertidig. Vennligst prøv noen av forslagene nedenfor og se om problemet løser seg.
Sjekk at du tillater cookies og nettleserdata fra besøkte nettsider.
Slett midlertidig data i nettleseren og prøv på nytt.